Köplust!

Sitter och dricker te i mitt faktiskt ganska så härliga kök...
Har börjat använda det mer och mer...istället för att bara sitta och plugga här!
Önskar att man hade råd att bjuda hem på middag oftare så jag får utnyttjat det mera...
Well den tiden kommer väl när pengarna börjar trilla in :P
Fast med en sjuksköterskelön vet jag inte om dom trillar in direkt!

Idag har jag gjort veckans goda gärning...eller så ska jag kanske inte säga för jag gjorde det för att jag faktiskt ville det...men ja...iaf så va jag hos farmor i ett par timmar och pratade en massa strunt! Mysigt! 
Va även ner i stan en snabb runda...fast det skulle jag aldrig gjort för jag kände på mig redan innan jag gick ner att jag va på ett himla köpehumör...så det blev en hel del saker som jag kanske inte borde ha köpt...men men ibland måste man bara! Det går liksom inte att hejda :S

Imorron åker min lilla Hanzi till K-stad för att göra psyktestet till polishögskolan! Hon är så himla duktigt...inte konstigt hon blir kallad till nästa steg hela tiden...men tänk om hon kommer in....då måste vi sakna henne i en massa år men får göra en massa roliga resor till henne vart hon nu är hamnar...och ingen vattengympa blir det imorron då heller...fast det tar vi igen nästa vecka...ska ut och promenera med Cecil istället :)
Iaf så lycka till mitt hjärta!

Nu ska jag ringa min mams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0