10 timmar kvar!

Yes nedräkningen har börjat...
Nu bär det snart av!
Halv åtta imorron ska jag infinna mig hos NL för att hjälpa denna att packa kylväskan...resten av truppen infinner sig en kvart senare...då ska vi stuva in allt i det extremt lilla (enligt NL) bagageutrymmet!
Sen har vi ca 12 timmar bilfärd framför oss...kan ju bli sådär om det inte vore så att vi är extremt välutrustade...datorer, dvd-spelade, böcker, ipods, jäkla massa cd-skivor och en maaassa godis!

Jag är dock ganska nervös...vill helst inte bryta något...
Kommer säkert inte kunna somna heller för jag råkade ju sova två timmar innan idag...
Ja det va dumt men man kan ju inte hjälpa om ögonen inte vill vara öppna :P

Min dvd är sönder...blä....får kanske kolla en film på datorn...ska det inte va bra skit på tv:n en fredag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0