För ovanlighetens skull!

Jag har gjort mycket lite denna helgen...
Lördagen spenderades framför datorn där jag fastnade vid ett spel som jag inte vågar nämna namnet på haha grym va jag iaf...
Fyra timmar försvann ganska snabbt innan NL kom och lämna lite skit som jag hade glömt sen nyår...fick ju va snäll och bjuda honom på lite middag :)

Sen blev det två rullar hemma hos Schyllert med det gamla vanliga gänget...minus Benny som så klart inte kunde ha en vit helg!

Idag har jag faaktiskt inte varit hemma hos mamma och pappa vilket jag alltid är på söndagar...för söndagsmiddag och lindring av abstinens för saknad av hund!
Men jag va ju där hela fredagen och dessutom tyckte dom det va onödigt att jag kom ut för dom skulle på nått grejs...jaja kände mig lite oönskad där ja!
Men istället det blev en bit mat hos NL...lika gott som på nyår då det va resterna som vi i fyllan och villan hade kastat in i frysen :)
Sen kom Linkan och Fille och vi kollade på en film....så va de med de!
Angelina Jolie är sjukt snygg btw!

Ja mycket film blir det....det går ju snabbt att konstatera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0