"Hela dan får hon arbeta..."

Har varit en hektisk ledig dag idag..har nog inte suttit ner mer än när jag åt frukost och fikade med min älskade Carro!
Har städat...behövdes även om Joel gjorde ett ganska bra jobb när han hade lånat lägenheten...
Tvättat...hade ju inte liite tvätt efter skidresan...är fortfarande inte klar...
Pluggat...nja det kunde jag nog gjort lite mer men det fanns så mycket annat att göra :P
Va i stan och fixade present till pappa som fyller år på lördag!
Råkade också köpa en skitfin väska...och lite blommor eftersom dom andra hade avlidit! Bad dock om att få blommor som inte kan dö...hoppas dessa är uthålliga :)
Sen snabbt iväg för vattengympa med Hannah och Cecil...
Och nu har jag precis bäddat rent i sängen och sorterat all tvätt...
Ja så intressant har min dag varit...hmm inte särskilt dvs...

Jaja får väl ta tag i det sista...disken...det tråkigaste tillsist!



Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha då var det kanske "tur" jag inte hann ringa dig igår efter simningen... Men jaaa, känns som om vi inte pratat ordentligt på typ 100 år så det får vi ta tag i snart....

2009-01-29 @ 08:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0