It's a game we play.

Tentaplugg...tvätta...vattna blommorna och lite umgänge med Andréa ikväll...

Får väl se om det händer något mer upphetsande under dagen...
Råkade ju då sova tills Andréa väckte mig imorse kl 11 med ett trevligt sms :)
Stannade kvar i sängen till tolv sen va jag så illa tvungen att gå upp för att börja tvätta...
Höll på att spy nere i tvättstugan...skulle tvätta dukarna vi hade på nyår...
Jäklar va illa det va...luktade gammal fylla och mat och usch det va hemskt...
Skänkte en tanke till NL som hade denna hemska doft i sin lägenhet dagen efter...

Blev en sen natt igår....jag måste sluta va uppe så länge annars kommer jag aldrig komma upp på morgonen när jag väl måste börja med det...men det är hemskt svårt...det hjälper liksom inte att ställa klockan på nio för då bara jag stänger av den och somnar om...
Kunde dock inte sluta pilla med datorn när jag väl hade börjat...sen började jag kolla på nån dålig film på tv...
Fick för mig att jag skulle ändra lite på min blogg...det gick ju inte alls...
Tack för hjälpen J ...men jag är nog ett hjälplöst fall :)

Boel ringde precis...saknar henne...konstigt att man kan va så bra kompis med någon och sen skiljs man åt för att nu kanske kunna umgås oftare :) Hoppas hon får lägenheten...
Tänk att det va snart tre år sen vi tog studenten...eller jo va det verkligen så längesen...06...jo...men oj!

Måste kolla i fotoalbumen nu...lite minnen...tre år sen...känns inte så...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0