Katastrof!

Vilken minst sagt konstigt helg det har varit...
I fredags mös jag med min Hannah...två filmer hann vi med och ändå va jag i säng vid halv tolv!
I lördags va jag himla flitigt och stack hem till mormor och morfar och tränade...
Sen kom Benny, Fille, Linkan och NL hem till mig för resemöte...Andréa och Sebbe hade giltig frånvaro...
Dock mycket tråkigt utan min andra hälft :(

Ja livat blev det iaf när Benny fick rollen som sekreterare och NL ordförande...
Vi kom väl fram till nån bra saker...som att vi ska träffas på onsdag igen haha..
Lite öl och ett par jäkligt dåliga låtar senare drog vi vidare...hmm alltid trevligt att va med killarna men den förfesten vi hamnade på va väl sådär...kände mig lastgammal med bara en massa 90:or...
Även om jag är van eftersom vi umgås med bror och hans kompisar ibland så känner jag mig inte gammal när jag är med dom...usch...och ändå är jag bara 21!

Magget blev det givetvis...där träffade jag Hannah...som va supersnygg som alltid :)
Hade riktigt roligt...
Dagen efter va värre...usch har nog inte mått så dåligt på länge och ändå drack jag inte särskilt mycket...
Meen nu är det bara skidresan sen kommer jag inte att synas ute på myyyycket länge...
Får ju inte lov att säga deffa för Cecil så istället får det väl bli....snart börjar andra delen av mitt nya liv :P

Nu ska jag skala potatis till mamma....



Kommentarer
Postat av: Hannah

Naw darling, tack! Du e med alltid snygg vet du!

2009-01-12 @ 16:22:30
Postat av: Jujjiz

av ngn anledning gick de inte att kommentera från det första inlägget men iaf..



FY FAN J.. det tar sig :) haha

2009-01-13 @ 21:18:20
URL: http://jlindwall.blogg.se/
Postat av: Jujjiz

haha kär som i as snygg eller kär som i "åhh vad kär han e" som alla tanter säger? :P haha

men tack iaf..

2009-01-14 @ 20:34:36
URL: http://jlindwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0