On my mind...

Kallt som satan har det varit idag...cyklade ut till mamma och pappa för att gå med hunden...
Gick nere vid stranden och trots att jag va påbyltad som jag vet inte vad så höll mitt ansikte på att frysa bort!

Fika med Cecil, Carro och Andréa efter min lilla utflykt ut till Dalajär...myspys :)
Det är sånt som gör att man älskar lediga dagar!

Imorron blir det film med Hannah :)
Längesen vi hade filmkväll...fast snart börjar nog GA igen och då blir det som vanligt på onsdagarna!
Fast vi badade ju i onsdags så det va lite sådär halvvanligt...fick iaf uppdaterat varandra om vad som hänt på sistone...det behövdes verkligen :)

Nämen om jag skulle sluta skriva om sånt här tråkigt och göra något vettigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0