Rätt nice...

Efter att ha spenderat hela fredagen framför mamma och pappas dator och kollat på Pineapple Express...jäkligt rolig! Och avsnitt 8-11 av OTH kan man säga att min fredag va ganska meningslös...tills pappa ringde och frågade om jag ville komma bort till deras vänner och fixa en mp3-spelare...som om jag va något tekniskt snille haha...

Så jag och hunden gick dit...men det förstår ju alla som känner mig att jag kunde inte få rätt på den där mp3-spelaren...nä jag rådde dom att gå ner med skiten till affären istället...

Sen förgylldes min hitintills väldigt intetsägande fredag av Mira, 7 år. Hon hade fått Wii och ABBA singstar i julklapp och undrarde om jag ville spela....men självklart :)
Hur kul är det inte att leka lite och få va barn igen i sådär en timme eller så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0