Sådär ordinary...

Nu är man snart tillbaka i de gamla gängorna...
Är i full gång i skolan igen...försöker komma ikapp allt jag missade förra veckan men det är hemskt svårt att förstå alla olika analyser och metoder och allt vetenskapligt grejs vi ska kunna som dessutom är så onödigt...men tydligen är det inte bara jag som inte fattar för dom som faktiskt va på föreläsningarna fattar inte mer...känns ju lite skönt att jag inte är helt dum i huvudet!

Har dessutom kommit igång litegrann med c-uppsatsen...vi har i alla fall en projektidé :)
Vi ska skriva om omläggning vid öppna bukar...älskar sår...intressantare kan det inte bli...haha jag vet låter ju lite knäppt men men...så är det bara...

Slutade tidigt idag och gick direkt hem och la mig i soffan...skull bara vila en halvtimme..men det blev två timmar...hmm och jag som skulle plugga.
Sen kom Katta och hämtade mig så körde vi och handlade...jäklar va dyrt det är med mat...handlade för alldeles för mycket...men som tur är har jag världens snällaste moster som bidrog med en tredjedel av kostnaden!
Så nu är min frys alldeles sprängfylld..härligt...lär inte behöva handla på flera månader...inte middagar iaf!
2 kilo kycklingfilé...ska äta kyckling satan nu :P

Nä nu ska jag sortera tvätt inför tvättningen som jag ska ägna hela min lediga dag åt imorron...skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0