Stress o mög...

Usch jag brukar inte känna ångest och sånt inför tentorna...men jag skulle verkligen börjat plugga tidigare...fast det tycker jag att jag känner varje gång...men puh denna gången är det inte bra...mååånga sjukdomar och symtom och sånt som vi ska kunna...

Har dessutom försökt börja packa också så hela min säng är full med kläder och annat som ska med på resan...kanske får sova i soffan inatt om jag inte pallar packa klart haha...typiskt mig att börja med det nu bara för att slippa plugga...
Hur ska jag få ner allt i väskan...?

Oh va det ska bli kuuuul...
Snö...jag älskar snö :)

Imorron blir det inhandling av mat, sprit och annat nödvändigt...

Nu ska jag packa första-hjälpenväskan...tur jag har samlat på mig en sån massa bra saker :)
Man ska ju inte blir sjuksköterska för inget :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0