Toppen!

Ja vilken härlig dag det har varit idag :)
Känner mig så himla uppiggad!
Började bra med sovmorgon...varför kan man inte få sova till tio varje dag?
Sen in till skolan där jag fick pluggat en hel massa på bussen...vilket kändes rätt skönt...sen hade vi seminarium...verkar som om jag och Sussi tagit på oss en hel del när vi kom på vår briljanta idé till c-uppsatsämne...men aja det kommer säkert bli bra tillslut! Dock sjukt mycket att göra framöver!
Sen hem och slänga i sig ett par skorpor till lunch och sen iväg till Linda och färga och klippa sig!

Är hemskt tacksam för att jag har en släkting som är så himla duktig på det hon gör!
Känner mig alldeles upplyft med min nya färg...eller nya och nya jag har ju alltid varit blond men nu är jag verkligen BLOND och inte sådär tråkigt grå/råttfärgad som jag blir på vintern! Och klippningen blev också superbra...Tack!

Efter klippningen så kom jag hem til en lägenhet där lillebror låg i soffan med datorn och min lilla älsklings hund kom och mötte mig i dörren...när hon kommer springande mot en är så mycket kärlek...
Sen kom mamma och pappa också...så satte pappa upp lite hyllor till mig så nu är här ännu finare :)
Sen käkade vi middag...himla mysigt! Inte ofta här är så mycket folk hemma hos mig en vardag!
Ja det va helt enkelt hemskt mysigt med hela familjen samlad sådär spontant...hemma hos mig dessutom!

Nu ska jag fortsätta mysa...själv dock :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Va kul att du är nöjd gumman ! :) Du ska verkligen ha den kortare frisyren..

2009-02-02 @ 20:50:55
URL: http://leeii-leeii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0