You can't break a broken heart.

Så då va tentan avklarad och nu slipper jag tänka på den tills resultatet kommer och en eventuell omtenta kanske får göras...men iaf...nu kan jag skita i allt som har med skolan att göra i en hel vecka :)

På bussen hem från Malmö lyssnade jag på en låt som finns med i en jättebra kärleksfilm som jag såg för inte så längesen och då kom jag att tänka på en sak...visst är det rätt konstigt med filmkyssar...alla är så perfekta och vid så himla bra tillfällen och himla romantiska dessutom...och ofta så händer det något som gör att den ena tror att den andra inte vill ha den så dom är ledsna men sen fattar dom att dom inte kan va utan varann och allt det där också hittar dom varandra och så kommer kyssen...det kan inte va ofta som något sånt händer i verkligheten...sådär så det pirrar och sånt...
Herregud, ofta är man ju inte ens särskilt nykter första gången man kysser någon och då försvinner ju all magin för då är redan första kyssen avklarad...nä jag vet inte riktigt vad jag vill komma fram till bara svamlar lite...nu ska jag ju sluta dricka när skidresan är avklarad så jag kanske ska satsa på att hitta någon att pussa på och se om det kan bli lite pirr i armen....haha....ja det pirrar i min arm när något är jääätteromantiskt...vet inte varför tror nog inte det finns någon fysisk orsak till det...snarare en neurologisk störning isf!
Kanske en snygg snowboardkille...det hade kunnat va lite mysigt!

Det är fredag idag :)
Känns inte som det...jag har varit ledig alldeles för länge!
Ibland vet jag inte vilken dag det är...
Påtalom att inte dricka sprit så ska jag gå ner till systembolaget nu...haha


Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag älskar din romantiska pirrarm Feffe! Snart får vi se en dålig kaaarleksfilm ihopa:)

2009-01-29 @ 08:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0