090702

Fredag och jobbkväll...det klingar inte helt bra det där...
Ska till jobb om två timmar ungefär...svettas lite och sen hem duscha och sen förhoppningsvis blir det A9 med Cecil, Andréa och kanske Micke ikväll :)
Hoppas det blir en lika fin sommarkväll som igår så att vi kan sitta på uteserveringen riktigt länge!

Nu har jag precis rensat min klädkammare...fick ihop en stor Åhlens-papperspåse med jeans och klänningar som kan ges bort...och en hel stor veromoda-påse med kläder som ska slängas! Känns rätt skönt faktiskt...ska försöka gå igenom alla lådorna också men där är så många och det tar ju sån tid...

Borde verkligen stryka också...men vem vill stryka i denna värmen?
Tror jag sätter mig i skuggan på balkongen istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0