090706

Haft en riktigt härlig dag idag...
Lunch med Cecil på bönorna...trevligt trevligt...väldigt längesen vi fikade tillsammans nu med våra konstiga krockande schema :)
Hälsade på Andréa både en och två gånger :)
Handlade två oversize-linne på Gina som jag verkligen behövde ;)
Och åt sommarens första mjukglass!!

Sen kom Boel och så lagade vi middag...blev faktiskt ganska gott...pasta med pastasås...sugarsnaps istället för pasta för min del dock :)
Hade bakat vitchoklad kladdkaka...den blev sådär...jag har tydligen inte ärvt min mammas goda baksinne...men Boel gillade nog den ändå!
Bara snackat en massa och kollat tv och haft det härligt!
Helt enkelt en bra ledig dag...

Nu ska jag nog mest bara fortsätta kolla tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0