090722

Ännu en tidigt morgon...kände verkligen för att kasta väckarklocka i väggen imorse...
Men dagen på jobb gick relativt snabbt...och sen vara det bara att snabba sig hem för klädbyte och ut till mamma som fyllde år! Massa god mat och släktingar och mamma och pappas umgänge!
Ja det va trevligt...men shit så trött jag va när klockan närmade sig åtta...som tur va så fick jag åka med faster och hennes man hem annars hade jag nog suttit rakt fram och sovit!
Världens sötaste lilla (inte så himla liten längre dock) kusinbarn som jag träffar alldeles för sällan...han är verkligen en av dom sötaste ungarna jag någonsin träffat på...

Och nu sitter mina fjällor och festar för att åka till strandbaden och själv ska man gå och lägga sig...då känns det inte helt roligt minnsann! Dessutom är det inte helt kul att känna sig alldeles bortglömd...jag jobbar men jag är inte död och jag jobbar faktiskt inte varje dag...Hoppas ni får roligt iaf :)
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0