Back in the game

Nu känns det som om jag aldrig varit ledig...det går snabbt att komma igång på jobb och helt ärligt så va det ganska roligt att va tillbaka...trevliga människor och man får så mycket uppskattning för allt man gör :)
Idag har tiden bara flugit iväg...träffade på lillebror när jag varit och hämtat en patient haha roligt att han dök upp där :)
Han förskönar ju rabatterna runtomkring sjukhuset så vi lär kanske ses igen för där är nog en del att göra!
Här hemma har tiden också bara försvunnit...pratade en lång stund med Camilla som va hemma från K-stad och sen gjorde jag soppa som jag ska frysa in och middag och rätt om det va så va klockan åtta!

Imorron fyller mamma 45 år...GRATTIS mammis :)
Så efter jobb ska jag snabba mig allt va jag kan för ute hos mamma och pappa är det öppet hus hela dagen och helst vill jag ju hinna träffa så många så möjligt :)
Håller alla tummar och tår och alt som bara går för att det ska va fint väder imorron så att folk kan va ute och mamma får en toppendag!

Men nä nu har jag inget mer att tillföra idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0