Det går bara inte att beskriva!

Vilket härlig, rolig, knäpp, mysig, lyckad helg det har varit!
Fredagen har jag ju redan berättat om och den va ju helt underbar!
Lördagen blev också riktigt superbra!
Förfest hemma hos Cecil och Micke...trevligt folk!
Hade dock lite problem med att komma igång...bakfull som örn...men med lite vatten och panodil så var snart första cidern nere och sen gick det bara av sig själv...
Spelade Med andra ord...så jäkla roligt är det spelet...funderar starkt på att köpa ett när jag får pengar!
Sen framåt småtimmarna så drog vi till Magget...faktiskt ganska roligt!
Världens bästa avslutning på kvällen blev det iaf!

Frukost hos Cecil och Micke imorse...sen bestämde dom att dom skulle dra till stranden så dom va så snälla och släppte av mig hemma hos mamma och pappa...men det dröjde inte länge förrän dom dissade stranden och vi alla fyra hamnade på gräsmattan i solen!
Mysigt värre och min rygg vittnar om en dag i solen med sin röda färg :)
Sen drog dom hemåt och jag fick leka lite med Lova istället...sötare tjej får man leta efter...go som tusan är hon!
Grillning blev det...goott!

Fick pratat med lillebror också...saknar ju honom när man är hemma och han inte är där känns liksom fel att inte alla är samlade...men han hade det så himla bra i Turkiet...skönt att höra hans röst iaf!
Börjar få ont i halsen...aaahh får inte bli sjuk nu!
Nu ska jag äta hallon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0