Dreams can come true

The Proposal va jättebra!!
Se den...skrattade flera gånger...grät lite...ja en film som hade nästan allt alltså :)
Jag är väl en hopplös romantiker som tror på filmkärlek i verkligheten...jag tror att man faktiskt kan bli riktigt riktigt kär sådär som i film...att man aldrig vill va ifrån varandra och lyckliga slut och blablabla :)
Man måste ju få drömma....och varför nöja sig med mindre?

Idag är jag ledig...ändå vaknade jag första gången klockan sex...mindre trevligt...men somnade lätt om och vaknade för en stund sen...kliade i fingrarna...jag vill shoppa NU!
Bara för det kommer jag säkert inte hitta ett skit haha :)
Mamma ska iaf få sin födelsedagspresent...bättre sent än aldrig!

Nä nu ska jag se Tidsresenärerna....arkeologi love it :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0