En fundering...

Kan O'boy verkligen gå ut...för jag dricker O'boy som hade ett bäst före datum för tre månader sen och den smakar som vanlig O'boy...hmm! Eller kanske inte helt vanlig...haha

Bara för att vi hade en lugn kväll på jobb igår så sprang jag röven av mig idag...tiden gick snabbt men svanken värker...och nu är det bara fyra jobbdagar sen är jag ledig en hel vecka :D
Känns dock som att det inte hade gjort så mycket att jobba...har himla roligt på jobb faktiskt...man kan tro att vi är helt knäppa när man hör oss skämta...och torra som in i :)

Nu har jag inget vettigt alls att skriva så jag ska ta och sätta på en film faktiskt...blir nog Get over it...det va längesen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0