Försiktig...jag nä!

Idag blev det stranden hela dagen...superhärligt!
Vaknade vid tio och halv elva kom Hannah och hämtade mig så bar det av ut till Kämpinge...Minisen följde också med men lämnade oss för jobb stackaren!
Känner mig just nu ganska stekt...inte jätteröd men känner mig bränd...
Får nog hålla min i skuggan hos mamma och pappa imorron!
Men fyy va skönt det va....

Lite dumt va det nog att sticka till stranden när man har ont i halsen...det har ju inte blivit bättre precis...och förkyld är jag! Äsch tur man bara lever en gång...eller? ...haha...eller att man bara har semester i en vecka och då får man ta att man blir lite sådär småsjuk och göra saker ändå!
Efter stranden blev det en fika/middag med Elina, Hannah och Carro på bönorna...mysigt...har inte träffat Elina på säkert minst fyra månader om inte mer så det va jättetrevligt!
Och nu sitter jag här och ska sätta på en film..."Princess of thieves"...hoppas den är bra!
Imorron kommer lillebror hem...längtar!
Har hört att han är brun som en pepparkaka...svin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0