Fredag!

Ledig dag...ännu inga planer...
Tränade imorse med moster och hämtade mina riktigt översnygga stövlar :)
Trodde jag kanske skulle få sola lite men helt ärligt så känns det inte lönt att sticka ut till mamma och pappa när det är så här molnigt...får väl hänga här hemma istället och se om det kanske kan dyka upp något kul ikväll istället :)

Idag skriver moster på kontrakt till ett jättefint litet hus på Öster så nu är hela familjen samlad i närheten av varandra...lär nog bli en hel del härliga middagar och annat mys där när hon kommit i ordning!
Trädgården är helt enorm och sträcker sig ända ner till stranden...härligt!

Nä nu ska jag ta och göra något tror jag...kanske ner på stan en runda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0