Heaven forbid

Snälla låt det bli fint väder imorron....min bränna behöver verkligen lite sol!
Dessutom är det ju ganska mycket roligare att va ledig när dte är sol :)

Idag har det varit jobb...så klart!
Som jag och Boel har diskuterat...varför är det så satans roligt just på jobb när det gäller en viss sak....det är nog vi som är sjuka...men kul är det iaf....även om jag håller mig ett par åldersklasser ner :)

Mamma och pappa kom hem till mig och hälsade på innan...
Så snabbt som attan fick jag fram dammsugaren och dammat innan dom kom haha man vill ju inte att här ska va skitit heller...rätt skönt att få det gjort så slapp jag göra det imorron :)
Mamma hade med sig middag och jordgubspaj och pappa hade med sig borren så nu har jag äntligen fått upp hissgardinen i köket...fint blev det!

Råkade på en gammal favoritlåt på youtube precis...Flying without wings med Westlife...oh va den är härlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0