Helgresumé

Sista jobbkvällen idag..skönt...känns som jag jobbat flera dagar i rad nu fast jag bara jobbat två...men tiden går så långsamt ibland...fast snabbt ändå...haha ja jag vet inte men ska iaf va ledig imorron så det så!

Som jag skrev i förra inlägget så va fredagen verkligen riktigt nice...
Jag och Andréa stack ner till A9 när jag hade slutat jobba...fick som tur va tag i ett bord på uteserveringen fast att där va proppfullt...så vi satt där i ett par timmar och snackade...folket bara välde in...riktigt trevligt folk dessutom :)
EMD gästade ju Trelleborg...och dom dök upp på A9...folk blev ju som galna herregud...måste ha varit ganska jobbigt att vara dom vissa stunder! Andréa fick ju för sig att hon skulle fota dom med min kamera men tji fick hon för batterier tog slut :P Inte så ofta sånt händer här iaf!
Sen stände stället och då blev det efterfest ute i Södra Åby hos Max...straffpingis, bastu och turkisk! Riktigt roligt!

Gaanska sliten va jag igår innan jobb...kom precis bara hem, duschade, sminkade om mig och stack till jobb...kan säga att det va inte så kul att behöva stressa så samtididigt som man är bakfull...usch...men väl på jobb så var där så lugnt så det gick hur bra som helst! Dessutom hade Annas sambo varit så snäll och kommit med jordgubbar och glass till oss vilket förgyllde vår kväll en smula :)
Sen efter jobb igår blev det en snabb tur hem till mormor och morfar eftersom moffe fyllde år...
Kan säga att om inte någon hade upphållit mig med sms...även om det va väldigt trevligt :) så hade jag somnat direkt när jag la huvudet på kudden...så jäkla trött....

Men nu ska jag äta frukost sen blir det snart iväg till sjuklingarna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0