Ibland är det lite förvirrande

Sitter här och väntar på att sticka till jobb...kul va?
Lillebror ligger i sängen och snarkar...fick schasa bort honom från soffan eftersom han halv sju imorse stupade in genom dörren full som en get...han kan festa till det omg!

I fredags blev det en massa vin hemma hos Carro och sen drog vi ner till A9 och joinade Hannah och hennes kusin med vänner...som vanligt jättemycket folk och det va supertrevligt!
Blev ganska sent i säng så jag sov ju givetvis jättelänge och fick skynda mig som attan för att hinna med att duscha och allt sånt innan jobb...klant man är ibland :)

Efter en ganska slapp dag på jobb igår så va det egentligen bestämt att vi skulle ut...men när jag ringde Carro låg hon och Hannah i soffan och kollade på Vänner...så istället för att sticka hem och fixa mig stack jag dit och kollade lite Vänner med dom istället....ganska skönt med en lugnt kväll!
Tog med mig en film hem från Carro och la mig i soffan innan jag gick och la mig...så det blev helt enkelt en tv-kväll istället för utgång och fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0