It must be love

Har precis kommit hem från bio med lillebror, Cecil och Micke!
Harry Potter och halvblodsprinsen!!
Den va braa...boken är ju betydligt bättre men så är det ju alltid!
Gillar dom skarpt :)
Kan ju inte berätta vilken scen som va väldigt fin...tårar i ögat fin...för kanske någon läser detta som vill se filmen...men det fanns en sån scen iaf :)

Haft en riktigt mysig dag ute i solen idag...hos mamma och pappa givetvis...varför dra till stranden när man har all bekvämligheten runt omkring sig? Dessutom är poolen sjukt mycket härligare än det sunkiga algvattnet!
Innan bion blev det grillning med lite gäster och det var supergott!

Och nu ska jag nog hitta sängen...om jag kan sova inatt...denna torrhostan är skit...hallucinerar gör jag också om nätterna...helt galet jag vet! Eller vaknar men är kvar i drömmen....äsch jag vet inte men känns lite konstigt gör det allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0