It's like looking for rain in the desert

Igår blev det alltså en tripp till Göteborg för att kolla fotboll...
Lite oförberedda kom jag och Andréa till bussen...inga tidningar, dricka eller något hade vi inhandlat men det gick ändå...vi snackade ihjäl tiden istället :)
Väl framme i Gbg så intog vi en pub...fast först smet jag och Andréa iväg och käkade på McD (som alltid haha)!
Ett par öl blev det innan vi gick iväg till Gamla Ullevi och såg matchen!
Väl på matchen dyker ett par bekanta ansikten upp nämligen Benny o co...väldigt oväntat från båda hållen :)
Tyvärr förlorade ju TFF matchen....tradigt!

Sen blev det bussfärd hemåt...lite segare för klockan hade ju hunnit bli en del...
Men ack så mycket roligare... Kan bara säga att Andréa är världens bästa...vill alltid ens bästa och försöker alltid pusha en fegis som mig ;)
Jag är ju rätt seg...men det har sina anledningar...kan dock inte sluta le...borde väl det med tanke på men jaja...
Sen blev det direkt hem till sängen...slocknade direkt! Varje gång den plingade till hoppades jag men nä...

Btw så såg jag en skitbra film hemma hos Cecil i lördags med henne, Micke och Tommy...Hangover...så jäkla rolig...tårarna sprutade...se den!
Idag är det back to work för min del...ska infinna mig där om en timme...känns sådär...men nu är det fyra veckor sen så är jag ledig igen :)
 Fyra veckor går snabbt...haha not!
Inte ens helgen kan jag se framemot för då ska jag jobba...kanske fredag iofs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0