Kvällens sista...

Blev inget fotoinsättande...fastnade framför datorn istället...spelade lite HP till...
Har nu fått klart för mig att visst är det skönt att va ensam men en hel dag är rätt drygt...tillsist pratar man ju med sig själv bara för sällskapet skull haha
Cecil kanske kommer förbi en tur sen om jag har tur :)
Annars blir det nog en film...vad ska man annars hitta på?

Imorron bär det av till Göteborg för att titta på fotboll...
Kul att avsluta ledigheten med en utflykt så att jag kan säga att jag har gjort något annat än att bara ligga i solstolen :)
Ja det ska bli spännande att se vad som händer imorron....TFF är ju inte precis i sitt esse just nu med alla skadade spelare...men det ska bli kul ändå!

Får väl rapportera hur det gick imorron när vi kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0