Längtan!

Längtar efter min lillebror...
...min älskade lilla hund...
...pengar...
...stövlarna från moster...
...ork att börja dammsuga...
...den spännande boken hemma hos mamma och pappa...
...kram från moster...
...någon...

Har haft en väldigt konstig sömn inatt...måste bero på att jag brann igårkväll...drömde myycket underliga drömmar...tror till och med att jag hallucinerade och pratade med mig själv inatt...hmm!
Bokade biljetter till HP igår...ohh jag älskar böckerna och filmerna...och spelen dessutom :)
Nu ska jag ta mig samman...dammsuga och sen ta bussen (eller om jag orkar cykla) ut till mamma och pappa!
Det regnade innan btw men nu är det sol :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0