Listen to your heart...

Shit helt grymt härlig dag idag...värmen har varit helt underbar...
Sen att man svettas för ingenting ja det är kanske inte så himla roligt men det har man ju gärna överseende med när det är så härligt...
Hoppas det blir så här fint väder nu när jag ska va ledig om en vecka :)
Då blir det stranden för hela slanten!!

Fick precis pratat av mig riktigt med Hannah...det märks så fort vi inte träffas en gång i veckan för plötsligt har vi så himla mycket att snacka om och tiden bara flyger iväg...kommer kännas märkligt när hon inte bor en gata bort...sakna henne ja det kan man ju säga att jag kommer att göra! Men det ska vi inte tänka på än för nu ska hon gå på semester i sju veckor och då ska vi festa och umgås och grilla och fika och allt vi bara kan...hon ska minst sagt va trött på oss här hemma när hon flyttar :P

Va hemma om en runda hos mormor och morfar och hämtade skorna idag :)
Så här ser dom ut...minus ballerinaskorna för dom får jag senare...
     

Ingen film ikväll...så då får det väl bli sängen istället och en bok :)

Kommentarer
Postat av: Carrro

ahhh såå guttt! JA Å efter jag hjälpt hannah med flytten då fan ska vi va på stranden HELA dagen! å längtar! Love you my BF! FEST NÄSTA LÖRDAG!

2009-07-02 @ 22:35:45
Postat av: Hanzi

Varför har inte jag en moster som ger mig så fina skor?? Det är orättvist!

Och du? Jag blir aldrig trött på er :) Me love you!

2009-07-03 @ 08:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0