Måndag men känns som fredag!

Ojojoj vilken dag det har varit idag :)
Inte alls särskilt ansträngande men så mycket skratt det har blivit idag på jobb..vi frågade varandra flera gånger om det verkligen kunde va måndag...kändes mer som fredag eftersom alla va på så bra humör....men vissa dagar är bara såna...med en majoritet av kvinnor och bara ett fåtal män så blir det en del skämt om män när man väl kommer igång :)
Fast idag va det nog mest Jelena som fick utstå alla våra skämt...ja roligt va det iaf!

Och något som är ännu roligare är att lönen kom idag...woho....så här rik har jag inte varit på väääligt länge...alla räkningar är betalade och ändå kan jag shoppa en massa med gott samvete imorron :)
Mamma och jag ska ha en heldag i stan imorron...dvs om det blir dåligt väder...så för en gångs skull hoppas jag på lite moln :)

Idag cyklade jag till blomsteraffären vid Entré (kommer inte på va den heter) efter jobb och handlade nya blommor både inne och till balkongen så nu är här så fint så :)
Sen stack jag och tränade med moster...och nu väntar bio med moster, Jenni och Jessica..."The Proposal" ska vi se!
Återkommer kanske senare om jag orkar och berättar om den va bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0