Party all night long

Guuud va jag mår som jag förtjänar idag alltså...usch!
Igår blev det A9 med Hannah, Carro och Andréa! Jäklar va kul vi hade...och fattig som en lus blev jag!
Fulla som få kan man nog säga att vi blev...ojoj!
Många konstiga samtal...
Innan A9 bjöd moster på middag, grogg och vin :)
Tackar vi för!
Nä det va verkligen en lyckad kväll...hoppas vi gör om det snart :)

Och nu ska jag på det igen...hur ska det gå...kommer ju aldrig kunna klämma ner ett glas vin ens...
Men hem till Cecil ska det bära av...sen blir den dansa....
Försöker verkligen uppbåda kraft att klä på mig...detta är inte bra!
Haha nä varför klaga man är ung en gång i livet och då ska man ju leva :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0