Smälter som en glass i solen!

Det är sjukt varmt idag...vill egentligen inte klagar för det känns ju verkligen som om sommaren är här...men det är inte jättekul att stå i ett diskrum och svettas kan jag berätta...hade hand om köket på jobb idag så jag fick stå där och svettas i värmen...och inga fönster fanns det som gick att öppna!
Men dagen gick iaf snabbt...fick ju gå där i min egna lilla värld när alla andra tog hand om patienterna!

Tog en timmes friskvård från jobb och stack och tränade lite...kan säga att även detta var väldigt svettigt...men skönt efteråt...om jag bara kunde sluta eftersvettas...dock kanske dumt av mig att laga soppa till middag för det gör det inte lättare att sluta svettas...haha!
Jäkligt god soppa blev det btw...nyttig som bara den med en maaaassa grönsaker :)
Tredje dagen idag ju och jag håller mig...

Fick ett par stycken skitsnygga skor av moster idag...svarta höga pumps i typ krockodilskinn...ett par fina svarta ballerina med en söt guldrosett på och ett par skitcoola mocka stövletter med riktigt hög klack :)
Kan säga att jag hade överhuvudtaget aldrig haft råd att köpa några av dessa själv till ordinariepris...sjuuukt!
Fast nu behövde jag inte betala alls för min moster GAV mig dom...jag vet hon är väl typ världens bästa eller nått...inte för att överdriva eller så ;)

Känns som om jag har blivit eremit...nä men på allvar...jag läser Hannahs blogg och inser att jag inte träffat henne på väldigt länge..hon ska för fasen flytta nästa vecka...men hallå...och vissa andra har jag ju inte snackat med på en evighet...vad händer?

Som en annan enstöring ska jag nu sätta på den tredje filmen som hyrdes i söndags..."Damernas detektivbyrå"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0