Som jag sa...

...så blev det en hel del shopping idag!
Trots att solen sken vilket va lite tråkigt så tog jag och mamma oss runt på stan i tre timmar och gjorde en hel del fynd :)
För min del blev det en massa nödvändigt som va slut...mascara, spray, torrschampo (undrar om det funkar?), lim till fotoalbumet, ett nytt duschdraperi eftersom någon drog i sönder det och en massa sånt strunt....men handla också en del kläder...nämligen detta:
     
Jeansleggings och kofta från Gina, skärp från Kappahl, jeans och tröja från H&M och klänning Zoul från MQ!

Efter shoppingen blev det hem för fika och sedan solstolen...låg där tills för en halvtimme sen...riktigt skönt va det! Så nu efter en dusch sitter jag alltså här och väntar på lillebror som ska komma hem så att han och jag kan grilla eftersom mamma och pappa övergav oss för kalas...Möllersgrillspett blir det mums :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0