The little things

Jättetrött...ja det är jag...
Jobba dag är skönt för att man slutar tidigt men ack va trött man är...hade lätt kunnat lägga mig ner och sova nu men då kan jag inte sova ikväll och det blir nog inte så bra!
Haft ganska mycket att göra på jobb idag....vilket har varit skönt för tiden har gått snabbt...
Jag vill ju att det ska va fredag idag tack :)

Håller på att tvätta...kul va?
Byta lakan...och sätta in foto...har kommit så långt som till kräftskivan hos Sebban förra sommaren...haha...har väl ungefär 1000 foto kvar att sätta in...kul är det men det tar ju aldrig slut!
Måste sysselsätta mig för lägger jag mig i soffan är jag rädd att jag somnar!

Pratade precis med min moster...ett par stövlar som jag fullkomligt älskade som jag fick prova för ett tag sen hade fått ett erbjudande om att flytta hem till min skosamling....det skär i hjärtat att dom inte kan det...för dom passar nämligen inte mig...ooohhh!

Yes well nu har jag inget mer att säga...hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0