Wish me luck

Ja då va man redan uppe...lördagmorgon...frukost avklarad...
Bara två dagar kvar på ledigheten...ångest...nä faktiskt inte...
Det regnade som tusan precis...ja det regnar ju fortfarande men inte lika intensivt!
Mysigt...ska spendera hela dagen framför datorn, vid köksbordet och sätta in foto, framför tv:n i soffan!

Kanske spela lite HP...haha jag vet gud va nördigt...men jag är nog lite datanörd innerst inne...gillar ju Sims...trean ska inköpas så fort ekonomin tillåter...tillsammans med en extern hårddisk så inte datorn blir så himla slö!
Men det är ju roligt och ett himla bra tidsfördriv...

Inatt hallucinerade jag bara lite...vaknade med ett igenmurat öga...trevligt...ögoninflammation också...har jag nedsatt immunsystem eller vad...känns som om jag drar på mig allt...förkylning, halsont och ögoninflammation!
Nä nu ska jag inte gnälla mer...ska försöka övertala moster att komma hit med lite b&j senare kanske :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0