A drop in the ocean!

Har inte orkat blogga överhuvudtaget...men ska försöka att sammanfatta torsdag, fredag!
Torsdag så var det fest hemma hos familjen Jeppsson...Sebastian tog ju studenten och detta skulle firas med fest!
Väldigt trevligt med en massa härligt sällskap :)
Fick dock ett lite tidigare slut än vad jag kanske hade velat men sånt är livet...
Var dödligt trött på fredagmorgon eftersom jag inte kunde somna torsdagnatt med en lillebror som snarkade värsta i soffan och en massa tankar som inte gick att få bort!
 
Men är det midsommar så är det och traditioner är traditioner så det bar av ut till mamma och pappa på fredagmorgon för att klippa lite i häcken så att jag hade något grönt i kransen! Sen hem och fixa med kransen som btw blev riktigt fin...kommer eventuellt foto när jag får dom av Andréa som var fotograf hela kvällen :)
Var tvungen att sova en timme innan midsommarfirandet började men sen blev det ut till Linkan där alla var samlade och åt jättegod midsommarmat och sjöng en massa snapsvisor...
Lektanterna dvs jag och Andréa fixade ihop en massa lekar vilket fick fart på folket...roligt som attan va det iaf :)
Snälla pappa Lindqvist körde mig hem på natten då det inte ens gick att komma fram till taxin!

Blev trots allt en ganska lugn midsommar eftersom jag skulle jobba idag...va inte alls kul att jobba...hade mycket hellre stannat i soffan med moster som lånat min lägenhet...men icke fick ju dra mig upp och sticka till sjukhuset...lååång kväll....tiden bara segade sig fram...och nu ligger jag här i soffan och kollar på nån film på femman...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0