Ännu en ledig dag!

Solen skiner...blev lite orolig imorse när det va alldeles sådär dismolnigt...men det är borta nu som tur är!
Så nu sitter jag här och väntar på att mina maskiner med tvätt ska bli klara...va lite busig och började tvätta fyra timmar innan min tid börjar...men ska ut till mamma och pappa och steka lite vid poolen är det tänkt...så då vill jag ju inte behöva tvätta hela eftermiddagen :)
Satsar på att ha en snygg bränna till lillebrors student haha...hoppas bara vädret håller i sig!

Nu ska jag ner och köpa badmintonbollar så att jag och bror kan spela det sen...letade som galningar i hela huset igår men givetvis hittade vi inga bollar...så då blev det kubb istället...mycket bättre att aktivera sig än att bara ligga i solstolen tyckte vi :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0