Ännu en tråkig dag?

Eeeeller?
Änsålänge har den inte varit särskilt rolig eftersom jag bara har tränat och strykit min tvätt...
Men ikväll kan den bli bättre...ska nämligen träffa Andréa för att planera lite inför midsommar...vårt område blev tydligen lekar, snapsvisor...kanske stången och dukningen också...grabbarna ville väl ta maten och varsågoda...det vi ska göra är ju mycket roligare :)
Funderar på att göra en krans i år också...har fortfarande inte varit utan en krans en ända midsommar och varför bryta traditionen...dessutom är det så himla fint att ha krans tycker jag :)
Rosa och vita blommor blir det nog i år...passar bra till min vita klänning som jag hade tänkt ha på mig!
Förra året hade Carro beställt varsin krans till oss när vi åkte till Tunisien...så fina vi va och som dom tittade på oss när vi va på Kastrup...vilket härligt minne :)
På väg till Tunisien!

Nä nu ska jag kila ner till stan och handla lite mat!

Kommentarer
Postat av: Hanzi

Ska vi skita i allt midsommarstök o dra till värmen och solen? :)Åhhh ja drömma får man väl lov att göra... Ses ikväll sweetheart! <3

2009-06-17 @ 09:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0