Braintwister!

Undrar om jag kan få mina grannar att ge ett av sina rum till mig så att jag kan utöka utrymmet i min klädkammare...börja bli ont om plats...
Kanske borde rensa...men jag har bara grejer som jag kanske kommer att använda...om inte kan det va bra att ha till maskerad!
Vilken köplust jag har och ändå vet jag att om jag ska kunna handla mat denna månaden blir det till att leva sparsamt...inga utsvävningar inte...fast hur ska det kunna bli det jag ska ju inte göra ett skit...
Btw är det inte nu det ska börja hända saker...sommar...varmt...uteserveringar...grillning...utefester...hallå...vänner...vad händer?

Fick sån jäkla ångest efter förra inlägget angående träningen att väskan nu står packad så jag kan träna direkt efter jobb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0