Crazy sämst...

Var sjukligt uttråkad hemma hos mamma och pappa...solade i en och en halvtimme men sen va inte det roligt mer..tjatade lite på lillebror att vi väl kunde hitta på något men det finns ingen som är så seg som min lillebror så det hände ju inget där...så jag började laga middag istället...men när jag precis har satt igång med middagen börjar det droppa in lite folk...först Max W och Andy...sen kommer Robin och efter en stund kommer Julius...Joel kör och hämtar Kerry och vips så är där en hel samling!
Så efter middagen drar hela gänget iväg till Beddinge och spelar minigolf...vi åker dit i två bilar vilket också blir lagen...givetvis förlorade vårt lag...dvs jag, Max och Robin och jag förlorade av alla...men va gör det jag hade kul ändå :)
Lite glass i Smyge som plåster på såren som lillebror bjuder på...tack för det :)
Sen körde en mycket snäll Max mig hem så nu sitter jag här och kollar lite på tv...Hannibal...

Sista lediga dagen imorron :S
Ångest!
Vill inte alls börja jobba...men förhoppningsvis går tiden snabbt och snart är jag ledig igen :)

Kommentarer
Postat av: Hanzi

Du kunde ringt mig så hade jag kunnat komma och hålla dig sällskap juuu!! När börjar du jobba? Hur e ditt schema? Love Love

2009-06-23 @ 10:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0