Den där glädjen...

...ja den har suttit i hela dagen :)
Dock har jag inte fått dela med mig förutom nu ikväll när jag va hemma hos Schyllan...fast tror inte dom märkte det särskilt mycket :P
Fast det gör inget för känslan försvinner inte...sommarlov haha!
Sista sommarlovet ever antagligen...nästa sommar så har jag (förhoppningsvis) jobb och då blir det bara ett par veckors semester!
Sjukt EN termin kvar sen är jag vuxen på allvar...

Nä jag känner nästan för att gå och lägga mig nu...gud va tråkig jag är!
Men det är så skönt att ligga och mysa under täcket...ännu bättre hade ju varit om jag hade kunnat kolla på tv i sängen men det går ju inte här inte :)
Hoppas det blir fint väder imorron...håller alla tummar så att studenterna får fint väder och man kan ha klänning på Idas student :)
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0