Det är en gåta...

...troligtvis är det ödet.
Fick en god och en dålig nyhet av lillebror idag...
Någon har blivit singel som är mycket trevlig :)
Dock verkar det som om något är på gång...om det är allvarligt eller inte återstår att se...enligt lillebror inte...isf bra för då ska jag satsa om det blir tillfälle och se om det kan bli nått kul ;)
Men denna som då är den dåliga nyheten antar jag är återkommande på något konstigt sätt...iaf det senaste året...innan dess var denna helt okänd för mig...men nu har vi flera gånger visat vara väldigt lika när de gäller vissa grejer...som killar tydligen...vad detta kan bero på vet jag inte...men lite störigt är det allt...inte för att jag ogillar henne men ändå...
Det är ju sjukt hur två liv kan krocka sådär...är väl så när man bor i en såhär liten stad...konstigt...

Till något helt annat så fick jag storhandlat idag för första gången på en månad...så nu är kylskåp och skafferi fullproppat med en massa nyttiga saker...inledde ju day one idag...gått bra hitintills :)
Hittade en ny favorit...fun light Jordgubb och Vattenmelon skiiitgod!
Riktig sommarsaft!

Nä nu ska jag kolla på film...ikväll blir det "Miss Pettigrew lives for a day"...

Kommentarer
Postat av: Hanzi

Vem e singel och trevlig? ;) Vem är denna som stöter ihop med dina loveaffairs? :) Jaaa nä vi måste typ uppdatera oss om varandra här...! Love

2009-06-30 @ 11:02:37
Postat av: Jennifer

Haha nä det är inget sådär allvarligt direkt mets bara lite roligt...men givetvis ska jag berätta när vi ses :)

2009-06-30 @ 11:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0