En avklarad, en kvar...

Nu är denna helgen slut...och jag likaså!
Dagen idag har varit ganska lugnt...något att göra mest hela tiden!
Fick sluta tidigare :)
Trodde jag skulle få sticka hem till mamma och pappa och få kanske iaf en timme i solen men se det gick inte alls för då hade lillebror tagit mamma och pappas bil och stuckit...snällt...fast det va väl inte så konstigt allt han gör är ju väldans egoistiskt...tyvärr...synd att man kan bli så ledsen på en person och att personen trots att man flera gånger säger till den inte fattar...fast det slår tillbaka sen antagligen...
Nä nu får jag nog snabba mig...moster får ju ställa upp som vanligt!
 Usch jag borde köpa mig en bil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0