En liten kräfta kommer farande...

Ja jag ser på allvar ut som en kräfta...att man aldrig kan lära sig...SMÖRJ IN DIG FÖR TUSAN...men jag tyckte ju inte att solen tog för det va ju faktiskt inte så himla varmt i vinden...haha gud va dum jag är!
Jaja en bränna har jag iaf nu...hoppas den lägger sig till imorron bara :S

Har precis varit duktig och dammsugigt och tvättat golven...blev ingen myskväll med Hannah idag för vi konstaterade helt enkelt att vi ju faktiskt träffas imorron och det räcker :)
Nu sitter jag och äter melon och funderar på om jag ska se resten av Yes Man-filmen som jag inte orkade se igår...är egentligen mer sugen på att se A Cinderella Story...kan inte bestämma mig!
Melon är gott....haha uttråkad nädå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0