Flitig som en myra!

Nu har jag snart gjort halva dagens ärende :)
Upp tidigt och borsta Alice för att sen på med träningskläder och lämna henne hos frisören och därefter ta sig en riktigt powerwalk! Så skönt det va att komma igång på morgonen :)
Hann precis hem och duscha och äta frukost innan frisören ringde så va hunden klar!
Hem med hunden och sen kolla lite på "Våra bästa år" innan det bar av till veterinären!
Jäklar vilka priser dom har alltså...sjuk timpeng helt ärligt...vi va inne hos veterinären i typ tio minuter och fick betala över 500 kronor för besöket och för att hon rensade Alice öron...sjukt...plus att vi måste köpa medicinen också!

Nu kommer Boel alldeles strax så ska jag färga hennes hår och sen bär det av ner till stan för att inhandla lite nödvändiga saker som jag har varit utan länge nu :)
Måste nog städa lite här också...mitt kök är fullproppat med studentsaker...presenter, nallar, champagne etc etc!
Nä leka lite frisör nu ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0