Glada sånger och lyckliga studenter...

...det va vad som mötte oss idag när vi stod och kollade på paraden med utklädda studenter...
Fick ett par bra foto på lillebror...va nästan så att jag fick lite tårar i ögonen...blir så jäkla lätt rörd...hur ska jag kunna hålla mig när han kommer ut på trappan på fredag...äsch får ta vattenfast mascara haha!
Efter paraden gick jag och Andréa och fixade en massa ärende...jag va så snäll och fixade en hel lista med saker till min moster eftersom hon befinner sig i Stockholm och jag ändå bara går här hemma...dessutom är dte ju så himla roligt att handla även om det inte är till en själv så jag gör det gärna :P

Andréa åker till Arvidsjaur och hämtar hem Sebban ikväll :)
Färdig pilot och allt är hans snart min andra "lillebror" :)
Såna duktiga pågar...ska bli himla roligt nästa torsdag på Sebbans studentfest med alla samlade...kommer nog bli helt galet roligt!!

Nä nu kommer mams och hämtar mig...ska hem till dom och hämta hunden...denna veckan är ju "utnyttja Jennifer till max"-veckan så imorron ska jag passa hunden och gå med henne till frisören och till veterinären...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0