I denna ljuva sommartid...

...eller ljuva och ljuva...solen försvann när jag var uppe tidigt och skulle ut till mamma och pappa och sola...dock är det ändå så himla varmt så jag har legat i bikini mest hela förmiddagen och tom kunnat bada i poolen!
Nu sitter jag bara och fryser så jag bestämde mig för att gå in och låna brors dator lite och fördriva lite tid...

Hade ännu en insektsnatt...var tvungen att ha balkongdörren öppen igårkväll när jag kom hem för där va så himla varmt i lägenheten...detta resulterade i en väldigt stor långben, en konstig skallbagge som jag hittade brummande i en blomkruka, en megaarnestor spindel som va så stor att jag hörde den gå på golvet när jag lagt mig för att sova plus en mal hade letat sig in...och innan jag kunde somna var jag självklart tvungen att mörda dessa...
Inte konstigt att jag hade mardrömmar om insekter på natten...vaknade två gånger och trodde jag hade något i mitt hår...kände mig lite psykotisk!

Såg ju en film igår...den va inte speciellt bra...inget jag rekommenderar...My Sassy Girl...nä!
Och där tog det stop...har inget mer att skriva...
Btw så sket en fågel på mig innan...ska inte det betyda tur...tror jag ska köpa en lott sen...fast med min bad luck så vinner jag nog inget men man måste ju ändå :)

Kommentarer
Postat av: Hanzi

Jo du måste köpa en lott!! :) När en fågel bajja på mig en gång så vann jag fantami en hundrajapp!!!

2009-06-29 @ 15:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0