Ikväll är jag inte ensam!

Min älskling har flyttat in för en kväll...ska ju passa hunden till mamma och pappa!
Helt galen är hon....springer runt här och skakar sig och kör med nosen i mattan...haha jag har nämligen precis badat henne och det gillar hon inte alls...usch för att va våt :)
Men hon ska ju bli fin inför studenten hon med och då måste man bada och klippa sig!
Och va mysigt det är att ha någon att gosa med...måste pussa på henne hela tiden för att hon är så gullig!
Sjukt att en hund som är 5 år kan se ut som en liten valp än...finast är hon!

Skattepengarna kom idag :D
Nu kan jag handla lite mat och en kofta till studenten :)
Dom kunde inte kommit lägligare!

Imorron kommr Boel till mig :)
Vi ska göra henne fin i håret...hoppas bara det blir bra annars får väl jag på truten haha!
Nämen om man skulle ta och sätta på en film kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0