Jobb ångest!!!

Vilken härlig dag det har varit idag!
Sov till klockan elva...kände att det kunde va skönt att sova länge såhär sista dagen innan jag ska börja gå upp snortidigt igen! Kollade ut och jovisst va det fint väder :)
Hörde av mig till Boel som tog sig in till stan...vi gick lite och kollade rean...hittade två fina koftor för inga pengar alls :)
Sen handlade vi fika och satt på min balkong i det fina vädret...helt sjukt underbart....varmt som attan :)
Sen när Boel åkte hem drog jag på mg bikinin och la mig på balkongen...svettigt värre...där va så varmt så att det kändes som om jag skulle smälta bort...sinnes...orkade bara ligga där i 45 minuter sen åkte parasollet upp!
Och nu har jag suttit där och njutit i skuggan och läst lite :)
Sommarfeeling kan man ju lugnt konstatera!

Allt detta gör ju att jag bara känner för att jobba mindre och mindre...behöva gå inne när det är så fint väder känns ju enbart som ett straff...även om alla andra också gör det jag vet...men jag ska jobba två helger i rad nu och då är det inte så himla roligt när man vet att dom flesta ligger på stranden eller i en solstol hemma i trädgården när man själv är fast inne på sjukhuset! Får intala mig själv att jag förhoppningsvis ska göra en massa roligt med pengarna jag tjänar :)

Nä nu ska jag gå och laga lite middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0