Jordgubbar och choklad!

Det är ganska konstigt hur kroppen eller kanske sinnet, hjärnan ja jag vet inte anpassar sig till den tidsrytmen som man håller...jag har ju inte gått upp tidigt på sådär två månader...och idag gick jag upp kvart i sex...är skita trött just nu och gäspade ihjäl mig imorse på jobb...men samtidigt så vet jag att om bara några dagar så är man van...inte för att jag tycker det är kul att gå upp tidigt men det blir inte lika jobbigt och kroppen ställer sig in på att vakna tidigt...dessutom tycker jag det är ganska skönt att vakna i tid när man är ledig annars sover man ju bort hela dagen!

Nu har jag avverkat två dagar på jobb...en till sen är jag ledig fredag...hoppas verkligen att det blir fint väder så jag kan cykla ut till mamma och pappa och ligga vid poolen eller kanske sticka till stranden om någon än ledig :)
Tydligen ska det bli 25 grader på lördag...kul...då jobbar jag kväll...men funderar starkt på att ställa klockan på nio så att man kan slänga sig i solstolen i ett par timmar innan jobb...

Va på entré innan idag och hämtade ett paket...utanför satt en flicka och sålde jordgubbar och det såg så jäkla gott ut att jag va tvungen att köpa en liter...så nu sitter jag här med en skål full med jordgubbar...men gott eller?
Det är konstigt men förra sommaren var likadan...när jag jobbar blir jag mer sötsugen...varför? Det måste va något konstigt...för jag vill verkligen ha choklad just nu...även om jordgubbarna är jättegoda...men choklad....mmm!
Man borde verkligen försöka att bara äta en massa bär...bättre än godis och himla gott :)
Och träningen...vad hände med den...jag som va så duktig och sprang flera dagar förra veckan...skulle behöva lite motivation känner jag...onsdag idag och inte tränat en enda dag...måste nog ut och springa imorron ja!
Nu ska jag fortsätta äta jordgubbar!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0